lørdag den 11. juni 2011

"Doggy-sitting" i forstaden.. .. Billede overload

Igår gik aftenen med at J (min kæreste) og jeg passede mine forældres labrador i forstaden. Jeg kunne rigtig godt hurtigt vænne mig til at have egen have og hund.

Jeg har selv en kat og hun er min lille baby men det er sq ikke det samme som den ubetingede kærlighed man får fra en hund. Jeg må have mig en hund når jeg engang får mit eget rækkehus.

Billederne er taget på en gå-tur på tanken efter is. Læg mærke til selen. Out of control står der og på den anden side står der Top Model.




Dagen idag har stået på læsning og Baresso. Og en lille smule sol i min egen fesne fælleshave hvor alle naboerne kan glo på en og de gamle nysgerrige damer spørger hvad man læser og fortæller diverse historier om børn og børnebørn. Misforstå mig ikke, det er hyggeligt og jeg hader ikke gamle mennesker meeeen det kan godt blive en smule anstrengt når det er nummer 4 der kommer ned for kun at snakke. Not cool. Igen kan jeg kun nævne : JEG VIL HAVE ET RÆKKEHUS !


Se i øvrigt disse smarte armbånd jeg har haft på idag. Min mor er et hobby menneske og laver alle slags smykker og har alt hvad hjertet kan begære inde for dette. Nu er jeg ikke selv et kreativt menneske og jeg har nærmest 10 tommelfingre, men en sjælden gang får jeg lyst til at forsøge at være kreativ og det skete så igår under hundepasning... Og disse armbånd fik jeg ud af det. Det ER da stort at sætte nogle led på nogle pre-lavede læderarmbånd ;-)
Mor her er sq stolt !


2 kommentarer: