onsdag den 29. juni 2011

Endelig !!! Eksamen overstået

Puha endelig er begge mine eksamner overstået. Den skriftlige gik ikke så skidegodt men jeg har dog ikke fået svar før om en uges tid da den skal rettes af ekstern læge.

Men til min mundtlige som jeg var op til igår gik det fantastisk. Jeg skulle op om eftermiddagen og hele dagen brugte jeg på at sidde i min sofa og surmule og have ondt af mig selv og i min mave. Meeeen alt dette var forgæves for jeg ender med at komme ud med et 10-tal. Jeg er SÅ lykkelig for det 10-tal. Det var lige hvad jeg manglede. Nu håber jeg bare på at min skriftlige er gået lige så godt, selvom jeg tvivler. Derefter kan jeg kalde mig udlært. Yaaay.

Wish me luck -)

4 kommentarer:

  1. Ej, hvor fedt!! Stort tillykke med den fine karakter! :D

    SvarSlet
  2. Tusind tak for det ;-)

    SvarSlet
  3. Ih, hvor flot! Tillykke med det! :)
    Desuden en fin blog du har! Er nu fast læser!

    Du skulle tage at kigge forbi min giveaway: http://mariiahbach.blogspot.com/2011/06/giveaway-konkurrence.html

    // Maria Bach

    SvarSlet
  4. Tak for de fine ord ;-) Jeg kigger forbi den med det samme ;-)

    SvarSlet