torsdag den 9. juni 2011

M = Nørd til at blogge

Altså er det bare mig eller kan man ikke svare på sine kommentarer man får på bloggen. Jeg har nu i 2 dage forsøgt at svare på de 2 søde kommentarer mine 2 allerførste faste læsere er kommet med... Men hver gang beder den mig om at logge ind og skrive min kommentar. Det gør jeg så og så beder den mig om at logge ind igen....

Er der nogen der kan fortælle mig om der er nogle andre steder eller måder man svarer på kommentarer på?

Jeg har idag købt min første sommerkjole. Jeg har seriøst ikke haft kjole på siden jeg var 10 år tror jeg. Manden min synes jeg ser mægtig fin ud i den men jeg synes nu jeg ligner en gammel kæmpebaby. Gammel fordi den er blomstret (no offence blomsterprint-elskere) og kæmpebaby fordi den er med babydoll-snit og jeg synes hurtigt man (jeg) kommer til at se gravid ud i dette snit.

Nu må jeg hellere tilbage til min eksamenslæsning. Latinsk lærer jo ikke sig selv at springe ind i min hjerne og sidde fast ;-)

3 kommentarer:

  1. Åh, der er vist mange der har haft problemer med det. Der var én der kom med det råd at slette dine cookies... Måske det kunne hjælpe? :)

    SvarSlet
  2. HMMMM kunne se at min fastlæser hellere ikke stod på, men har lige prøvet at gøre det igen, for du stod altså på min blogliste :P Mennn kan fortælle dig jeg havde samme problem, efter de loggede blogspot ned, kunne jeg intet, hverken på blogger eller nogen anden ting, den smed mig simpelthen af, efter min far havde siddet i 2 timer, slettet alt cookie java osv, kunne vi stadig intet, kan blev irriteret, og indstallerede google chroome, som er en anden internet istedet for internet explore, prøv at gør det, og så kør den der over istedet, jeg kan stadig ikke køre blogger gennem min explore, men er simpelthen kun begyndt at bruge google chrome fast nu :o) og nu virker det hverdag ;)

    -Bettina

    lifeloveandlooks.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Tusind tak for begge jeres råd. Dog aner jeg ikke hvordan man sletter cookies. Det er min kære mand der ordner det for mig, haha.

    Så jeg valgte Google chrome og nu virker det ;-) Jeg takker ;-)

    SvarSlet