tirsdag den 7. juni 2011

Eksamens-ræs

Det varer ikke længe før jeg skal til eksamen. Jeg har en mundtlig/praktisk og en skriftlig med 2 dages mellemrum. Jeg ved udenmærket godt det er ingenting til alle universitets-menneskerne som har flere eksamer om året. Men eftersom jeg ikke har været til eksamen siden jeg gik i 10. klasse så begynder nerverne at melde sig. Det ene øjeblik er jeg det mest selvfede og rolige menneske der VED jeg nok skal klare mig perfecto, og næste øjeblik sidder jeg stort set i hjørnet og piver og sveder tran og ikke mener jeg er klar OVERHOVEDET.

Hvordan klarer i eksamens-ræset? Hvordan kommer I over jeres svedige hænder og hjertebanken til eksamen??? Min praktiske eksamen er ikke kun snak og er et erhverv hvor svedige hænder og tårer er absolut no-go...

Piiv piiv fra M

4 kommentarer:

  1. Tuusind tak for din søde kommentar på vores blog :o) Tilmelder mig os hos dig, glæææder mig til at læse meget mere :o) Held og lykke med eksamen :)

    Bettina

    SvarSlet
  2. Hvilken uddannelse er du i gang med?

    Jeg hader selv mundtlige eksamener, men er ok rolig så længe jeg ved, at jeg har gjort mit bedste.. Jeg har desværre ikke rigtigt nogen tips...sorry!
    Men derfor vil jeg da ønske dig kæmpe meget held og lykke alligevel! :D

    SvarSlet
  3. Hold da fest allerede 3 faste læsere på 3 dag. Det havde jeg slet slet ikke regnet med. Jeg takker jer alle 3 rigtig mange gange.

    Fru H-T: Jeg læser til Fysiologisk Sportsmassør, så der er jo masser af Fysiologi og anatomi indenover og det er jo for pokker russisk ;-)

    SvarSlet
  4. Puha ja, jeg havde idræt på mellem-niveau i gymnasiet, hvor der også var teori indover og ja, det er sgu russisk meget af det! ;-)
    Men det lyder altså vildt spændende!

    SvarSlet