fredag den 17. juni 2011

Influenza og anatomi er uvenner

Øv øv jeg ligger på langs disse dage. Derfor den larmende stilhed fra mig. Jeg har fået influenza og det er ikke s**** smart når man har en eksamen om 8 dage. Det er sq lidt svært at finde glæden for kroppens vitale dele frem, når ens egne vitale dele smerter så det sortner for øjnene.
Det eneste positive er dog at jeg kunne i går fortælle min læge nøjagtig hvor det gjorde ondt og faktisk forstå de ord han kradsede ned på sin computer ;-)

Nå ikke mere brok fra mig. Det er weekend og min dejlige kæreste J, har endelig indvilliget i at købe ny seng. Det er ikke spor cool ikke at kunne bevæge sig når man åbner øjnene om morgenen fordi at ens seng er alt for blød. Derfor kan jeg snart indvie min nye elevationsseng. Tadaaah.. Undskyld min entusiasme men har aldrig haft en så "voksen" ting ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar